Vízparti állatmesék 3: Kenyértörés


Ahogy teltek-múltak a napok, az én haverjaim egyre magabiztosabban mozogtak a horgászhelyemen.


Már ilyen közel jönnek.

Volt időm velük foglalkozni, mert a jéghideg vízben továbbra sem volt egy mozdításom sem.

Törtem a fejem, 
kísérletezgettem az ősrégi kenyeres csalis-etetőanyagos  megoldásokkal is:
Lebegő kenyércsalik

Eredmény: mozdulatlan kapásjelzők....
Ezért.
Elkezdtem a szoktató etetést.
Minden horgászat végén olyan etetőgombócokat juttattam a vízbe, amelyekbe a bőséges főtt kukorica és a Tímár-mix mellé még apróra mixelt kenyeret is tettem bőven, hátha...

Eredmény: másnap még a vörösbegy is befészkelt a botjaim alá, annyira zavartalan volt ott a környezet:
Nagyon nyugodt környezetben

Nem tudtam mire vélni a dolgot, tavaly pl. nagyon bejött ez az etetésesdi.

Mígnem.
Az egyik napon.
A szokásos műszak végi etetés után elindultam ugyan az autómmal hazafelé, de pár tíz méter után eszembe jutott, hogy a hosszúnyelű merítőszákomat ott felejtettem, ezért, hogy ne kelljen megfordulni a szűk úton, félreálltam, és gyalog sétáltam vissza.

Csendben lépdeltem.
És.
Földbe gyökerezett a lábam, amikor megláttam, hogy a Sanyi, meg a Sári, ez a két jómadár, ezt műveli éppen az etetett helyemen:



Hogy ÉN, ezt az aljasságot látva, mit tettem, az majd a következő részből kiderül...


A sorozat következő része IDE KATTINTVA azonnal olvasható!